diumenge, 17 de maig del 2015

Visita a Can Montcau!

Avui us vull explicar una excursió que vaig realizar el dimecres 13 de maig. L'escola de Marta Mata de Mataro, on em van convidar per si volia acompanyar-los excursió a Can Montau, amb els nens i nenes de P-3. Jo vaig acceptar la invitacio, així que de bon mati vaig a agafar la motxila i vaig preparar-la per la gran aventura que m'esperaba.

Primer de tot, cal especificar que Can Montcau es una granja-escola, es troba a Lliça de Munt, és un lloc molt sol·licitat per les escoles més properes.
Quan vam arribar,  ens esperava un noi on va explicar l'origen de la granja i un petit resum dels diferents animals que hi havien. Tot seguit, vam començar a endinsar-nos per la granja, mirant els diferents animals i aprenen mil coses sobre ells.

Personalment, us recomano que realitzeu aquesta visita , ja que els nens/es van acabar encantats, perquˋe van poder veure tots i cada un dels animals que hi havien, des d'un cavall fins a les formigues del terra que es van posar a jugar amb elles. A més a mès, podien tocar casi tots els animals que hi havien, inclús van poder ordenyar la vaca "Paca" i donar-li de menjar a les gallines.

Aquesta excursió és molt adequada, quan han treballat els animals de granja per saber si han entès tots els conceptes que habien treballat a classe  durant la setmana anterior, a part de viure una experiència inoblidable i única .

Aquí us deixo l'enllaç de la seva pàgina web: http://www.canmontcau.com/ 


1 comentari:

  1. Em sembla genial que les escoles facin sortides d'aquest tipus. Els nens veuen, escolten i toquen els animals en primera persona cosa que per ells és molt significatiu i per tant, els seus aprenentatges guanyen molta qualitat.

    ResponElimina